logo

Automotive

Alles geregeld!
Branding – Social media – Fotografie – Procesontwikkeling – Studio bemiddeling 

Branding

Het klinkt ingewikkeld, maar branding staat voor creëren van een unieke indentiteit.
Als het gaat om herkenbaarheid en vertrouwen is branding het belangrijkste aspect!
Maar hoe zet je zoiets neer? Hoe creëer je herkenbaarheid? 
Advies nodig? Vraag een offerte aan! 

Social Media

De automotive branche staat niet stil, langzaam groeien we naar een punt waarbij het adverteren op internet belangrijker is dan het verkoop gesprek. De eerste indruk maak jij online!
Steeds meer mensen zoeken gericht een auto, filteren: opties, prijs, bouwjaar. Maar dan?
Onderzoek wijst uit dat mensen 70% sneller op een advertentie klikken met de juiste foto!
Top! Je staat al 1-0 voor bij een verkoop gesprek! 
Maar er zijn meer belangrijke aspecten als het gaat om social media! Hoe presenteer jij het bedrijf op internet? Welke indruk laat je achter? 
Tijden veranderen, en Facebook en Instagram groeien hier in mee. Maar wat zijn de veranderingen en hoe speel je hier op in? Is een ‘vind ik leuk’ op een bericht nog interessant? 

Fotografie

Het fotograferen van auto’s in belangrijker dan ooit! 
Steeds minder mensen lezen advertentie’s maar beginnen met het kijken naar plaatjes.
Bevallen de plaatjes niet? Door naar de volgende advertentie… Zonde! Zo loop je de potentiële kopers mis!
Er staan ongeveer 250.000 auto’s te koop in Nederland! De keuze is dus enorm! 
Met de juiste fotografie kun jij de potentiële kopers naar de showroom trekken.
Waarom? Een professionele uitstraling, een gevoel bij een auto creëren! Ontzettend belangrijk!  
Bijvoorbeeld:
Is het wel eens opgevallen dat de foto’s van het interieur vaak een groene of paarse zweem hebben?
Dit heeft allemaal te maken met het glas van een auto! Hier zijn gelukkig oplossingen voor! 

 

Procesontwikkeling

Voor grote organisaties help ik met procesontwikkeling van fotografie! 
Wat houdt dat in? 

Studio bemiddeling

Er is steeds meer vraag naar foto’s studio’s, hier zijn heel veel verschillende partijen voor te vinden.
Maar het blijft lastig, de uitgave is enorm en welke studio past het beste bij het bedrijf?
Wil je creatief blijven of wil je alles uithanden geven? Een volledig geautomatiseerde studio of zelf alles in de hand houden. En zijn een tal van oplossingen en nieuwe futures op de markt!
Het is binnenkort zelfs mogelijk om een led-scherm als achtergrond te gebruiken, hiermee bepaal je dus zelf welke achtergrond je gebruikt! Maar ook zeker niet onbelangrijk, welke software ga je gebruiken en wat zijn hier de voordelen van? 

Advies